Thursday, May 10, 2012

VITAMIN B17 RAWATAN KANSER YANG EFEKTIF



"Adakah anda tahu dengan Vitamin B17 ..."


biru bintangB15/DMG juga sangat berkesan dalam meningkatkan kedua-dua tindakbalas humoral (antibodi) dan selular tindak balas imun.
biru bintangB17 akan menyerang sel kanser, jika ia berada di dalam badan anda.
biru bintangBanyak tuntutan ahli sains terkemuka di dunia yang apabila dimakan, B17 akan membuat 100% mustahil untuk menghidap  kanser .
biru bintangRamai ahli sains terkemuka di dunia mendakwa bahawa Vitamin B17 akan membunuh yang sedia ada  kanser  dalam kebanyakan kes.
biru bintangVitamin B17 mengandungi laetrile. Laetrile telah terbukti selama berdekad-dekad untuk membunuh sel-sel  kanser yang sedia ada dalam kebanyakan kes.
biru bintangSel normal dalam badan mengandungi enzim yang dipanggil rhodanese, yang catalyzes tindak balas dan mengikat mana-mana cyanide percuma untuk sulfer. Dengan cara ini, sianida tidak akan meracuni sel-sel normal. Setelah cyanide terikat kepada sulfur, ia ditukar kepada cyanate yang merupakan bahan neutral dan tidak sedarkan diri di dalam air kencing.
biru bintangVitamin B17 bantu badan untuk menyembuhkan  kanser dengan protein enzyme yang dihasilkan oleh pankreas.
Dan banyak lagi kebaikan Vitamin  B17!!



Special Capsulated Apricot Seeds
60pcs RM58
120pcs RM98
300pcs RM198
* RM10 utk pos



Amat penting untuk mendapatkan bekalan Vitamin B17 yang berkualiti dan segar. Buatlah pembelian dengan kami, syarikat yang membekalkan hasilan produk berasaskan bahan2 terpilih dan berkualiti tinggi.

Hubungi kami di +6016-733 7380 atau email MakanSutraTraders@gmail.com utk info lanjut.

No comments:

Post a Comment